Listing 1 - 10 of 21 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Emploi et aspects sociaux des médias électroniques et des services de télécommunication de pointe
Author:
ISBN: 9282622193 9789282622193 Year: 1991 Volume: 4/90 Publisher: Luxembourg Office des publications officielles des CE

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Cultuurbewonderaars en cultuurbeoefenaars : trends in cultuurparticipatie en mediagebruik.
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789037704006 Year: 2009 Publisher: Den Haag SCP (Sociaal en Cultureel Planbureau)

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Samenvatting beschikbaar via


Book
Media4Diversity : taking the pulse of diversity in the media : a study on media and diversity in EU member states and 3 EEA countries
Authors: ---
ISBN: 9789279124198 Year: 2009 Publisher: Luxemburg Publicatiebureau

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Samenvatting beschikbaar via


Book
De netwerkmaatschappij : sociale aspecten van nieuwe media
Authors: ---
ISBN: 9031318124 Year: 1994 Publisher: Houten Zaventem Bohn Stafleu Van Loghum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Mind over media : creative thinking skills for electronic media
Author:
ISBN: 007067633X Year: 1993 Publisher: New York : McGraw-Hill,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Digital media literacy in teamwork and distance work : competences, discourse and organizational design
Authors: --- ---
ISBN: 9782390290483 2390290485 Year: 2019 Publisher: Namur Presses universitaires de Namur

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Digital technology has become ubiquitous in the workplace, especially for office workers. So-called "new ways of working" gradually emerge, enabled by technological, organizational and societal developments. As distance collaboration is becoming increasingly common, it raises a number of critical questions. How does the organizational design evolve to accommodate and support this transformation ? What competences do workers need in these new work environments ? And how do the associated discursive changes impact on the practices and subjectivities of office workers ? This book presents the results of LITME@WORK, a 4-year research project (2015-2019) that addressed these changes through the lens of digital media literacy (DML) for office work, focusing specifically on teamwork and distance work. LITME@WORK was funded by the Belgian Science Policy Office (BELSPO).


Book
TYPOGRAFISCH HANDVAT EEN LEIDRAAD VOOR DRUKWERKPRODUKTIE
Author:
ISBN: 9036801435 Year: 1989 Publisher: Deventer Van Loghum Slaterus


Book
Journalistiek schrijven voor krant, vakblad en nieuwe media
Authors: --- ---
ISBN: 906283096X Year: 1999 Publisher: Bussum Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Journalistiek schrijven voor krant, vakblad is bedoeld voor iedereen die aan een universiteit of hogeschool een opleiding volgt of heeft gevolgd en ook journalistiek wil kunnen schrijven. &#13;Henk Donkers en Jaap Willems willen studenten en afgestudeerden leren om begrijpelijk, toegankelijk en aantrekkelijk te schrijven over onderwerpen die aan de orde komen in (wetenschaps)bijlagen en opiniepagina's van kranten en in vakbladen.&#13;&#13;


Book
Post truth : the new war on truth and how to fight back
Author:
ISBN: 9781785036873 1785036874 Year: 2017 Publisher: London Ebury Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Welcome to the Post-Truth era - a time in which the art of the lie is shaking the very foundations of democracy and the world as we know it. The Brexit vote; Donald Trump's victory; the rejection of climate change science; the vilification of immigrants; all have been based on the power to evoke feelings and not facts. So what does it all mean and how can we champion truth in a time of lies and 'alternative facts' ? In this eye-opening and timely book, Post-Truth is distinguished from a long tradition of political lies, exaggeration and spin. What is new is not the mendacity of politicians but the public's response to it and the ability of new technologies and social media to manipulate, polarise and entrench opinion. Where trust has evaporated, conspiracy theories thrive, the authority of the media wilt and emotions matter more than facts . The author investigates how we got here, why quiet resignation is not an option and how we can and must fight back.


Book
Speechwriting is (geen) kinderspel : de kunst van het luidop schrijven
Author:
ISBN: 9782509007346 Year: 2010 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In het mandje van communicatieverantwoordelijken en leidinggevenden ligt vaak ook het schrijven van teksten die door anderen moeten uitgesproken worden. De auteur leert op een speelse maar wetenschappelijke wijze wat men moet doen en vooral niet mag doen bij het schrijven van een toespraak. Bovendien leert de gebruiker er de toegankelijkheid van de tekst te meten en krijgt handige tips om een toespraak interessanter te maken voor het publiek. Wie "luidop" wil schrijven moet zich voortdurend bewust zijn van het verschil tussen het geschreven en het gesproken woord. De tekst moet simpel, direct en vooral kort genoeg zijn. In het algemeen begint de aandacht van de toehoorders na 20' immers gevoelig te verslappen. Zorg er ook voor goed gebriefd te zijn en te schrijven en te spreken in functie van de toehoorder. Oefen vooraf en hou het boeiend

Listing 1 - 10 of 21 << page
of 3
>>
Sort by